ورود به سامانه پرسش و پاسخ

تابلوی اعلانات

توجه                                                                                            توجه

اطلاعیه‌ها کلیک کنید

سخنان حکیمانه دکتر روازاده کلیک کنید

ثبت نام در سامانه پرسش و پاسخ مسدود می باشد و کلیه افرادی که در این سامانه ثبت نام کرده اند، با توجه به اینکه تا پایان سال گذشته فرصت پرسش سوال خود را داشتند، با تمدید یک ماهه، تا پایان فروردین 91 فرصت دارند سوال خود را مطرح نمایند. پس از این تاریخ تمامی اعتبارها باطل خواهد شد. و طرح سوالات به گونه ای دیگر و به صورت کاملاً رایگان انجام خواهد پذیرفت.

تابلوی اعلانات

توجه                                                                                            توجه

مژده به عموم هموطنان عزیزی که مایل به ارتباط ساده و سالم با ما می‌باشند:

الحمدلله مشکلات ارتباطی شما بزرگواران با مرکز احیای سلامت به صورت گسترده‌تر مرتفع گردید و از این پس می‌توانید انتقادات، پیشنهادات، شکایات، گزارشات و هرگونه مطالب خود را از طزیق مبادی زیر با ما در میان بگذارید.

-روابط عمومی با کادر مجرب:  66920128-021   - فکس: 66920017-021    - ایمیل:tji1378@yahoo.com  سایت: www.ravazadeh.ir پیامک:09121967006

بدیهی است نظرات در اسرع وقت به اطلاع جناب آقای دکتر روازاده خواهد رسید و در صورت صلاحدید از طرف ایشان، عکس العمل مناسب اتخاذ می‌گردد.

مصرف روغن زیتون را جدی بگیرید چاپ فرستادن به ایمیل

متخصصان پزشکی می گویندکه اضافه کردن مقدار متناسبی روغن زیتون به رژیم غذایی می تواند از آسیب های سلولی که مقدمه ایجاد سرطان در افراد است ، جلوگیری کند.
مطالعه روی 182مرد اروپایی نشان داده افرادی که روزانه 25 میلی لیتر (سی سی ) روغن زیتون مصرف می کنند سطح کمتری از ماده آسیب رساننده به سلول های زنده در بدن خود دارند.یک تیم پزشکی دانمارکی که این تحقیق را انجام داده معتقد است که شمار برخی سرطان ها در شما اروپا – که مصرف روغن زیتون در آن ماطق بسیار کم است ،

بسیاربیشتر از جنوب اروپا است که در رژیم غذایی اکثر مردم آن مناطق روغن زیتون وجود دارد.محققان دانشگاه کپنهاگن دانمارک 182 مرد بین 20تا 60 سال از 5 کشور اروپایی را مورد بررسی  قرار دادند، سپس به رژیم غذایی این افراد طی دو هفته روزانه 30 سی سی روغن زیتون اضافه کردند در نهایت پس از این دو هفته سطح ماده "OXodG8" ماده آسیب زننده به سلول های بدن – سنجیده و با زمان قبل از مصرف روغن زیتون در آنها مقایسه گردید.
نتایج این آزمایش نشان داد افرادی که به طور منظم روغن زیتون مصرف کردند ، 13 درصد کاهش این ماده را در بدن داشتند. جالب اینکه در آغاز این مطالعه هم مردم کشورهای شمال اروپا سطح بالاتری از این ماده را در خون خود داشتند. روغن زیتون غنی از ترکیباتی است که آنها را " فنل" می نامیم، این مواد می توانند اثرات اکسیدانی "OXodG8" را خنثی کنند واز این راه مانع ابتلا افراد به سرطان شوند.
روزنامه کیهان ، چهارشنبه 27 آبان 1388

 

دیدگاه شما

افزودن نظر


    • >:o
    • :-[
    • :'(
    • :-(
    • :-D
    • :-*
    • :-)
    • :P
    • :\
    • 8-)
    • ;-)

    زبان سایت

    English Arabic French German Turkish Persian

    جستجو گوگل



    در سايت احياي سلامت
    در كل اينترنت

    اوقات شرعی

    

    تبلیغات

    به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.